Stort tack för den gågna säsongen!
2021-04-24 21:43

Vi lämnar nu en säsong baom oss som varit annorlunda gentemot tidigare år. Vi hann med ett sammandrag i början av hösten innan pandemin slog till på nytt och förbundet lade allt matchspel i malpåse. Under en period stängdes hallarna ner vilket gjort att vi flyttade ut i friska luften med löpträningar i paltaskolgen och untomhus-innebandy på furlidskolan (smaka på det ordet). Efter årsskiftet gick vi över till en större plan och 5 spelare + målvakt i varje lag, det blev innebandy på riktigt. Trots rådande pandemi med alla dess utmaningar har våra fantastiska tjejer utvecklats något enormt, och vi hoppas att hösten kommer bli lite mera som vanligt så att vi kan få börja spela match och öva på detta tillsammans med alla andra föreningar.

Ha nu ett fantastiskt sommaruppehåll så ses vi i höst.

/Ledarna

Vilken innebandylördag!2022-03-20 09:38